Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~drabinczi | użytkownik

imię i nazwiskoAdrian U. adresPołczyn-Zdrój zarejestrowany19.06.2009 @23:42:40 ostatnio na stronie01.09.2011 @12:21:55



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypedrabinus Gadu-Gadu223052
digarty2 komentarze478 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ewuniatoja    16.09.2009 @23:10:51
Kobieta na bank! Pomijam won perfum jakie rozsiewala (Soir de Monaco), ale zbadalam jej 'okolice bikini' na innych zdjeciach w duuuzym powiekszeniu, no jakby to byl chlopak to mialby dubeltowke, albo i wiecej
~ewuniatoja    16.09.2009 @20:38:44
Hej, nie przyjrzales sie! To panna krowka Na krowach sie nie znam, ale sadzac po rozmiarach to to jest chyba jalowka ???
~KOR    16.09.2009 @00:42:43
Dzięki serdeczne
_______
"Z naiwności w oczach chłopca
Dziś już wielu śmieje się."
~Kaith    12.09.2009 @00:11:55
Spasiba Dziękować :D
_______
God dammit!
~favouriteDRUG    07.09.2009 @21:19:05
oj, do emo to jednak daleko.
~majewskifoto    07.09.2009 @21:15:25
ok
_______
Whisky z colą nie rozwiąże Twoich problemów. Ale z drugiej strony sama cola też nie...
~Mexaris    07.09.2009 @16:59:31
Dzieki...
_______
ABY ODŚWIERZYĆ NACIŚNIJ F13.
~fantas    07.09.2009 @16:15:56
_______
Z A P R A S Z A M D O S I E B I E !
~funnullone    05.09.2009 @15:00:43
bo przez szybe i bez lampy ciężko było ostrość złapac
_______
Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem.. jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali..
~grafffik    04.09.2009 @17:37:41

przesylam rozwiazanie zagadki z ferrari
http://grafffik.digart.pl/digarty/
ostatnio edytowane: 2009-09-04 17:39:21
_______
http://www.streetracing.waw.pl - forum warszawskiego streetracingu.
zapraszam dużo okazji do zrobienia dobrej foty
~wudz    03.09.2009 @21:43:19
Ale mi wjazd zrobiłeś na diga :D
_______
jak robisz chujowe zdjęcie to nie nazywaj ich abstrakcjami, nie?
~mlynio    03.09.2009 @15:06:41
no troche tak ale to trudna sztuka, slabe oswietlenie, ciemny obiektyw, mi sie osobiscie takie bardziej podoba, podkresla ruch, dziekuje za ocene
ostatnio edytowane: 2009-09-03 15:07:08
~kulka00    02.09.2009 @21:13:24
aa, no to fajnie;P:P
~kulka00    02.09.2009 @17:05:26
kołpaki to jest to srebrne przy oponach?:P:P
~marceliszpak    02.09.2009 @17:02:38
myślę że jest, wynika z treści
~skibcia    01.09.2009 @18:38:15
dzięki
_______
"Wtem Tytania ze snu się podniosła
I wraz, jak los chciał, pokochała osła."
~rouge    01.09.2009 @18:36:38
Nie, nie, to "zwykła" Biblia. Tylko taka "kościelna", "księdzowa".
~slash1968    01.09.2009 @18:35:57
współczuję dzięki za wizytę i wpis
_______
So understand
Don't waste your time always
Searching for those wasted years
Face up... make your stand
And realise youre living in the golden years
~ZenobiaZgryz    30.08.2009 @20:20:51
_______

~KOR    29.08.2009 @01:35:21
Dziękuję, postaram się nie zawieść!
_______
"Z naiwności w oczach chłopca
Dziś już wielu śmieje się."
~doman264    29.08.2009 @01:33:45
Udajmy, że Ania tam była, ale skoczyła w przepaść
ostatnio edytowane: 2009-08-29 01:34:02
~KOR    29.08.2009 @01:31:49
Dzięki serdeczne!
Peace!
_______
"Z naiwności w oczach chłopca
Dziś już wielu śmieje się."
~doman264    29.08.2009 @01:29:13
dobre dobre.. dzięki za pomysł)
~siostraDanuta    28.08.2009 @16:12:33

wiesz co to jest polaroid w ogóle ?
_______

:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
~siostraDanuta    28.08.2009 @16:07:00
ciesze sie ze Ci się moja praca podoba
_______

:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt